Frappelections

για να βγεί το άχτι για τις πάντα αλλοπρόσαλλες εκλογές και την πολιτική.META

Οι Θέσεις των παρατάξεων : Διεκδικήσεις

with 6 comments

Θα προσπαθήσουμε να συγκρίνουμε τις θέσεις των παρατάξεων του δήμου, θεματικά, όπως τις εκφράσανε μέσα από τα προγράμματά του που αναρτήσανε στο Internet. Όπου δεν βρούμε αναρτημένα προγράμματα θα προσπαθήσουμε να τα βρούμε μέσα από δηλώσεις οι οποίες επίσης πρέπει να υπάρχουν στο internet. Όσοι από τους σχολιαστές έχουν υπόψη τους θέσεις που εμείς, ανά κατηγορία, δεν έχουμε περάσει, θα παρακαλέσω να τις προσθέσουν αλλά μαζί με το Link, απαραίτητα. Το τι έχετε ακούσει δεν φτάνει. Χρειαζόμαστε την δέσμευση κάπου καταγεγραμμένη.

Η τέταρτη ενότητα που εξετάζουμε είναι αυτή των διεκδικήσεων και θα δούμε πως την αντιλαμβάνονται οι μονομάχοι. Προγράμματα, έστω και με την μορφή Bullets έχουμε βρει στους:

Μπουτάρη, Γκιουλέκα, Στεργίου, Μηταφίδη, Παπαθεμελή, Ζαριανόπουλου.

Ας δούμε λοιπόν τι λένε

Θέση 1

Ο Μπουτάρης είδε την μπίζνα και διεκδικεί : Συμμετοχή του Δήμου στον ΟΑΣΘ και προμήθεια 100 νέων λεωφορείων ( ψάχνει για συνέταιρο ή για λεωφορεία το μονοπώλιο; Τα εκδοτικά μηχανήματα στα 100 λεωφορεία θα δίνουν τουλάχιστον ρέστα;)

Ο Γκιουλεκας θέλει κτίριο : Διεκδικούμε το κτίριο του παλιού τελωνείου στο λιμάνι για την αξιοποίηση του, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Λιμένος Θεσσαλονίκης. (δεν είναι αυτό που ΔΕΝ πήρε ο ατσαλάκωτος για δημαρχείο;)

Ο Μηταφίδης πάλι δεν θέλει να γλινει συνέταιρος αλλά διεκδικεί : Άμεση και δραστική αύξηση του στόλου των λεωφορείων και αντικατάσταση των οχημάτων των Δημοσίων Συγκοινωνιών με οχήματα χρήσης εναλλακτικών καυσίμων.

Θέση 2η

Ο Μπουτάρης επιμένει με τον ΟΑΣΘ διεκδικώντας : Λεωφορειόδρομοι, αύξηση της επιδότησης για το εισιτήριο (αυτή δεν είναι που θέλουν να κόψουν στην Αθήνα;)

Ο Μηταφίδης συμφωνεί, εν μέρει : Επέκταση λεωφορειολωρίδων και περιφρούρηση της λειτουργίας τους για αποκλειστική χρήση

Θέση 3η

Ο Μπουτάρης το χοντραίνει : Επέκταση του Μετρό και σύνδεσή του με τον Προαστιακό. (ναι αφού τελειώσαμε την 1 γραμμή να την επεκτείνουμε)

Ο Γκιουλέκας έχει ολοκληρωμένο σχέδιο  : Να επιταχύνει το Υπουργείο Πολιτισμού τις αρχαιολογικές ανασκαφές στα έργα του Μετρό και σε άλλα σημεία της πόλης αλλά και για να προχωρήσουν ουσιαστικές παρεμβάσεις αποκατάστασης και ανάπλασης σε όσα μνημεία και αρχαιολογικούς χώρους δεν μπορεί να παρέμβει ο Δήμος (εγώ λέω να τα μπαζώσουμε για καλύτερη στήριξη του Μετρό)

Θέση 4η

Τρεις υποψήφιοι (Μπουτάρης, Μηταφίδης και Παπαθεμελής) συμφωνούν :  Θαλάσσια αστική συγκοινωνία (λέτε να γίνουν τέσσερις;)

Διαφοροποιημένες θέσεις

Ο Γκιουλέκας διεκδικεί :

  • θα προωθήσουμε την ολοκληρωτική αλλαγή της «εικόνας» της TV 100 ως πυλώνα πολιτισμού, πάντα με πλήρη σεβασμό στο κοινό και, υπογραμμίζω, και στα εργασιακά δικαιώματα των εργαζόμενων της (βλέπεις δουλεύαμε εκεί, το ότι περνάει στην περιφέρεια δεν έχει σημασία;)
  • Να ιδρυθεί επιτέλους Παράρτημα του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου στη Θεσσαλονίκη. (πρόκοψε και στην Αθήνα…)
  • Δεν πρέπει να επιτρέψουμε να παίρνουν από την πόλη μας πολιτιστικούς θεσμούς που άνθησαν εδώ, όπως ο θεσμός των Κρατικών Βραβείων Κινηματογράφου που έφυγε από την πόλη μας για την Αθήνα, αλλά και να μαραζώνουν θεσμοί που γεννήθηκαν εδώ όπως το Φεστιβάλ Τραγουδιού. (ναι, Τόνης Βαβάτσικος ueber alles)

O Στεργίου είναι άπαιχτος

  • Θα καταβάλλουμε προσπάθειες προκειμένου να εξαλειφθούν ή να μειωθούν σημαντικά τα χρήματα που εισπράττονται υπέρ τρίτων (Ε.Ρ.Τ. κλπ.) μέσω των λογαριασμών της Δ.Ε.Η. ( Μια η Μελίνα και δέυτερος εσύ)
  • Διεκδικούμε την υπαγωγή του άξονα Βασιλίσσης Όλγας – Εθνικής Αντιστάσεως έως και το Αεροδρόμιο, στο Δήμο Θεσσαλονίκης. (Εγώ λέω να διεκδικήσουμε επέκταση ως και τον Ν. Μαρμαρά που έχει και άλλο Καζίνο εκεί)
  • θα απαιτήσουμε να επιστραφούν άμεσα όλα τα χρήματα που έχουν κλαπεί από πολιτικούς των δύο μεγάλων κομμάτων (αυτός είσαι. Η καλύτερη λύση για να φύγει η Τρόϊκα. να δεις που αυτοί αφού παραδεχτούνε ότι τα κλέψανε θα τα επιστρέψουν πίσω επειδή θα το ζητήσουμε ευγενικά)

Ο Μηταφίδης έχει και ιστορικές διεκδικήσεις :

  • ανάκτηση του αρχείου της Εβραϊκής Κοινότητας που βρίσκεται στη Μόσχα (Αν δεν κάνω λάθος αυτά τα πήρε η κοινότητα της Θεσσαλονίκης, ε Αμπραβανέλ;)
  • Ενταξη και ανάδειξη της Θεσσαλονίκης στο «Δίκτυο Μαρτυρικών Πόλεων 1940-1944»
  • Παραχώρηση των πρώην ανακριτικών γραφείων της ΚΥΠ στο Γ΄Σ.Σ. στην Αντιδικτατορική Αντίσταση για την ίδρυση μουσείου-αρχείου του αντιδικτατορικού αγώνα στη Β.Ε. ( έχουμε πρόεδρο;)
  • Μετονομασία της οδού Θ. Νάτσινα σε οδό Γιάννη Χαλκίδη καθώς και την απόδοση του ονόματός του στο παρακείμενο αθλητικό κέντρο του Δήμου ( τουλάχιστον αυτή τη φορά να μη βάψουμε ματζίρικα με σπρέι 3 άτομα αφού φωτογραφηθούμε κιόλας, ε;)
  • Απαιτούμε να εφαρμοστεί άμεσα η εδώ και 13 χρόνια απόφαση του Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου για μείωση των συντελεστών δόμησης στη Θεσσαλονίκη

Ο Παπαθεμελής θέλει

  • συνεδριακό, θρησκευτικό και θεραπευτικό τουρισμό (μανία με τα λουτρά ο άνθρωπος)
  • προβολή και αξιοποίηση των πάσης φύσεως τουριστικών πόλων έλξης (Φύση-Μνημεία-Αρχαία, Βυζαντινά-Μουσεία-Ιστορικός Περίγυρος)

Ο Ζαριανόπουλος προφανώς διεκδικεί τα του ΚΚΕ, ο Κλεισιάρης διεκδικεί την έξοδο από ΕΕ-ΔΝΤ και Καλλικράτη και ο Βασιλικός υποθέτω ότι διεκδικεί την Κωσταντινούπολη.

Advertisements

Written by argos

November 2, 2010 at 10:26 pm

6 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. μη βάζεις κόκκινα γράμματα το υνί μου μέσα! Σα διορθώσεις λυκειάρχη είναι…
    🙂

    Dark Angel

    November 2, 2010 at 10:51 pm

    • θα τα κάνω πράσινα λοιπόν

      argos

      November 3, 2010 at 1:05 am

  2. Εχεις δίκιο για το αρχείο και παρά τις άριστες προθέσεις του Μηταφίδη προσωπικά θα προτιμούσα να μην έμπαινε η Θεσσαλονίκη στο Δίκτυο το οποίο είναι μια βαθύτατα προβληματική οργάνωση.

    Abravanel

    November 2, 2010 at 11:02 pm

  3. Abravanel τι προτείνει η ισραηλίτικη κοινότητα; Ο Μηταφίδης έχει δείξει επανειλημμένα ότι εστιάζει στην ανάδειξη της ιστορικής μνήμης της πόλης, και αντέδρασε με ιδιαίτερη θέρμη στην άρνηση του ΔΣ Παπαγεωργόπουλου να εντάξει την πόλη στο Δίκτυο. Ενδεχομένως το Δίκτυο να μην είναι ο καλύτερος τρόπος να δικαιωθεί η μνήμη του Ολοκαυτώματος και των αδικιών που υπέστησαν οι εβραίοι της πόλης, αλλά περιμένει κανείς κι απ’την κοινότητα την ίδια να συμβάλλει στο δημόσιο διάλογο γι’ αυτά τα θέματα.

    Oneiros

    November 2, 2010 at 11:40 pm

  4. Εγώ αυτό που έχω να πω είναι πως θυμούνται το Ραουλ, το Σαουλ, το Λεβί και τον Κεμαλ μόνο σε περίοδο εκλογών. Και αυτό όχι για την “ανάκτηση” της ιστορικής μνήμης της πόλης αλλά αξιοθεατικά και μάλιστα με φολκλορ επεκτάσεις. Δυστυχώς.

    Dark Angel

    November 3, 2010 at 12:39 am

  5. Δεν έχω κανένα παράπονο από την τότε κίνηση Μηταφίδη – απλώς προσθέτω μια παράμετρο που πιθανώς πολλοί να μην γνωρίζετε.

    Η ΙΚΘ λειτουργεί συχνά με φοβικά κριτήρια, γεγονός που έχω κατακρίνει. Βέβαια αξίζει να θυμηθούμε την τύχη μεγαλόπνοων προτάσεων στο παρελθόν:

    1. Εδρα Εβραϊκών Σπουδών στο ΑΠΘ: απορρίφθηκε και αντίθετα η επιχορήγηση της ΙΚΘ πήγε στην ίδρυση νέας πτέρυγας ελληνικών σπουδών στο Εβραϊκό Πανεπιστήμιο της Ιερουσαλήμ – πήρε και μετάλλιο της Ακαδημίας Αθηνών για αυτή την πράξη.
    2. Δημιουργία δάσους 55.000 δένδρων εις μνήμη των σαλονικιών εβραίων: απορρίφθηκε και μάλιστα σήμερα κυκλοφορούν mail στα οποία καταγγέλλεται οτι η τότε τοποθεσία επιβουλεύεται από εβραίους γιατί έχει ρουμπίνια (;!).
    3. Δημιουργία μνημείου: απορρίφθηκε. Τελικά επιβλήθηκε εκ της κεντρικής διοίκησης σε χώρο άσχετο και μακρυά από βλέμματα.

    Επίσης η ΙΚΘ είναι ΝΠΔΔ και λειτουργεί αποκλειστικά θεσμικά – σε μια πόλη όπου η έτερα ΝΠΔΔ δεν ακολουθεί αυτή την στοιχειώδη πρακτική, θα περίμενα να γίνεται περισσότερο εκτιμητέα η στάση της. Ατομικά ξέρω οτι υπάρχουν προτάσεις, πχ η Ρένα Μόλχο, εγώ και ορισμένοι άλλοι είχαμε προωθήσει την ονομασία σταθμού του Μετρό ως Στάση Εβραϊκών Μνημάτων. Ο Πέσσαχ το έχει θέσει στον Γκιουλέκα και η ΙΚΘ διακριτικά πίεσε το Αττικό Μετρό το οποίο την απέρριψε προς το παρόν.

    Πάντως υπενθυμίζω οτι η ανάδειξη της εβραϊκής ιστορίας της πόλης θα έπρεπε να είναι βασική προτεραιότητα των χριστιανών κατοίκων της, χωρίς να βρίσκουν προφάσεις σε μια αναμενόμενα φοβική ΙΚΘ. Οι λόγοι είναι προφανείς και βασίζονται τόσο στο κυνικά εννοούμενο συμφέρον τους, όσο και ηθικής τάξης λόγω της σύγχρονης ιστορίας τους.

    Abravanel

    November 3, 2010 at 1:12 am


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: