Frappelections

για να βγεί το άχτι για τις πάντα αλλοπρόσαλλες εκλογές και την πολιτική.META

Οι θέσεις των παρατάξεων : Δημόσιος χώρος οδικό δίκτυο

with 3 comments

Θα προσπαθήσουμε να συγκρίνουμε τις θέσεις των παρατάξεων του δήμου, θεματικά, όπως τις εκφράσανε μέσα από τα προγράμματά του που αναρτήσανε στο Internet. Όπου δεν βρούμε αναρτημένα προγράμματα θα προσπαθήσουμε να τα βρούμε μέσα από δηλώσεις οι οποίες επίσης πρέπει να υπάρχουν στο internet. Όσοι από τους σχολιαστές έχουν υπόψη τους θέσεις που εμείς, ανά κατηγορία, δεν έχουμε περάσει, θα παρακαλέσω να τις προσθέσουν αλλά μαζί με το Link, απαραίτητα. Το τι έχετε ακούσει δεν φτάνει. Χρειαζόμαστε την δέσμευση κάπου καταγεγραμμένη.

Η έβδομη ενότητα που εξετάζουμε είναι Δημόσιος χώρος οδικό δίκτυο και θα δούμε πως την αντιλαμβάνονται οι μονομάχοι. Προγράμματα, έστω και με την μορφή Bullets έχουμε βρει στους:

Μπουτάρη, Γκιουλέκα, Στεργίου, Μηταφίδη, Παπαθεμελή, Ζαριανόπουλου.

Ας δούμε λοιπόν τι λένε

Θέση 1η

Μπουτάρης :

Γραμμή τράμ από το ΙΚΕΑ μέχρι το Σιδηροδρομικό Σταθμό με τα κονδύλια της Υποθαλάσσιας (αυτής για την οποία έκανε κωλοτούμπα;)

Μηταφίδης :

Δίνουμε προτεραιότητα στα μέσα σταθερής τροχιάς (μετρό, τραμ, προαστιακός σιδηρόδρομος) και περιαστική συγκοινωνία

Παπαθεμελής :

τραμ, προαστιακός, υβριδικά λεωφορειάκια στο  κέντρο

Θέση 2η

Μπουτάρης :

Ελεύθερα περιφερειακά πάρκινγκ και σύνδεσή τους με το κέντρο με μικρά δημοτικά λεωφορεία

Στεργίου :

δημιουργία νέων χώρων στάθμευσης στο Λιμάνι και τη Νέα Παραλία

Μηταφίδης :

Κατασκευή υπόγειων ή υπέργειων χώρων στάθμευσης σε κατάλληλα επιλεγμένες θέσεις.

Παπαθεμελής :

μελέτες  Για την ενίσχυση των υποδομών της πόλης.

Θέση 3η

Μπουτάρης :

Νέοι δημοτικοί χώροι στάθμευσης

Στεργιου :

μειώνουμε στα 0,50 € την ώρα, το κόστος στάθμευσης στις υφιστάμενες θέσεις.

Μηταφίδης :

Προνομιακή στάθμευση για ειδικές κατηγορίες μετακινούμενων, όπως κατοίκους του κέντρου και ΑΜΕΑ

Θέση 4η

Μπουτάρης :

Θέση στάθμευσης για κάθε οικογένεια που κατοικεί στο κέντρο

Θέση 5η

Μπουτάρης :

Αισθητική αναβάθμιση του δημόσιου χώρου

Γκιουλέκας :

Αλλάζουμε την αισθητική εικόνα των προσόψεων των πολυκατοικιών, εγκαταλελειμμένων κτιρίων-εργοστασίων κ.λ.π, με ειδικά προγράμματα

Μηταφίδης :

Μελέτες ανάπλασης για αισθητική και περιβαλλοντική αναβάθμιση του αστικού ιστού και ανάδειξη ποιοτικών διαδρομών.

Θέση 6η

Γκιουλέκας :

  • ήπιες παρεμβάσεις σε επίπεδο γειτονιάς με αισθητική βελτίωση του αστικού περιβάλλοντος με πεζοδρομήσεις, δημιουργία χώρων πρασίνου, οδών ήπιας κυκλοφορίας
  • Αναδεικνύουμε κτήρια και οικιστικά σύνολα των αρχών που έχουν χαρακτηριστεί από την πολιτεία ως διατηρητέα και έχουν αφεθεί στην τύχη τους στο Ιστορικό Κέντρο, στην Άνω Πόλη, σε κεντρικές οδούς (Βας. Ολγας, Δελφών κ.λ.π)
  • Φωτίζουμε όλα αυτά τα κτίρια, όπως και τα μνημεία και τις περιοχές ιστορικού ενδιαφέροντος

Θέση 7η

Γκιουλέκας :

Αναδεικνύουμε τους ιστορικούς τόπους και τα μνημεία μας

Στεργίου :

Την επόμενη τετραετία δεν θα πραγματοποιηθεί καμία παρέμβαση για την ανάπλαση της Νέας Παραλίας και των συναφών χώρων.

Μηταφίδης :

Είμαστε αντίθετοι με την κατασκευή υποθαλάσσιας αρτηρίας

Θέση 8η

Μπουτάρης :

Δίκτυο ποδηλατοδρόμων μήκους 50 χλμ (μαζί με τα υπάρχοντα 12 της πλάκας;0

Μηταφίδης:

Υποστηρίζουμε τη δημιουργία εκτεταμένου δικτύου ποδηλατοδρόμων

Έξτρα θέσεις

Γκιουλέκας :

  • Ανάπλαση Πλατείας Χρηματιστηρίου – Ανάπλαση Πλατείας Διοικητηρίου – Ανάπλαση Πλατειών Εμπορίου, Χάψα και Ζήδρου – Ανάπλαση Πλατεία Αριστοτέλους. (μη χάσεις)
  • Στο σχεδιασμό μας είναι και η αξιοποίηση του χώρου του Α’ προβλήτα του λιμανιού για να λειτουργεί ως νησίδα πολιτισμού όλο το χρόνο,

Στεργίου :

  • Την επόμενη τετραετία δεν θα πραγματοποιηθεί καμία παρέμβαση για την ανάπλαση της Νέας Παραλίας και των συναφών χώρων.
  • θα εισπράττουμε χρήματα από τα παρκόμετρα και όχι από τα πρόστιμα
  • Επιδοτούμε τις θέσεις στάθμευσης για όλους τους πελάτες των καταστημάτων του Ιστορικού Κέντρου της Θεσσαλονίκης,

Μηταφίδης :

  • Σύσταση ενιαίου μητροπολιτικού φορέα αστικών συγκοινωνιών και δημοτικοποίηση του Ο.Α.Σ.Θ.
  • Αναδιάρθρωση των λεωφορειακών γραμμών και επέκταση των ωραρίων των λεωφορείων.
  • Διασύνδεση των βασικών μεταφορικών κόμβων της πόλης – αεροδρομίου, λιμένα και σιδηροδρομικού σταθμού τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
  • Βελτίωση της φωτεινής σηματοδότησης με τη χρήση νέων τεχνολογιών.
  • Προτεραιότητα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς (ΜΜΜ) μέσω σηματοδότησης.
  • Περιορισμοί Ι.Χ. με όρια ταχύτητας, ζώνες αποκλειστικής κυκλοφορίας πεζών και ανάπτυξη τοπικών σχεδίων κινητικότητας.
  • Προώθηση κοινής χρήσης αυτοκινήτου (car pooling) και  λωρίδων κίνησης οχημάτων υψηλής πλήρωσης.
  • Κίνητρα για μετακίνηση προσωπικού με ιδιωτικά λεωφορεία των εταιρειών ή ειδικές δρομολογήσεις ΜΜΜ.
  • Αναδιοργάνωση των ωραρίων τροφοδοσίας των καταστημάτων
  • Ειδικές προβλέψεις για μεταφορά ποδηλάτων στο μετρό και στάθμευση ποδηλάτων στους σταθμούς (μετεπιβίβαση).
  • Ποδήλατα πόλης
  • Απελευθέρωση δημόσιου χώρου ώστε να εξασφαλίζονται συνεχή δίκτυα πεζόδρομων για περπάτημα στην πόλη.
  • Αποκέντρωση δραστηριοτήτων από το κέντρο της πόλης.
  • Απαιτούμε ελεύθερη πρόσβαση σε όλους τους δημόσιους χώρους των Α.με.Α και γενικότερα των εμποδιζόμενων στην μετακίνησή τους ατόμων
Advertisements

Written by argos

November 5, 2010 at 12:38 am

3 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Προσωπικά δε θυμάμαι να άκουσα ποτέ πως ο Μπουτάρης στήριξε υποθαλάσσια, ίσα-ίσα το αντίθετο νόμιζα, αλλά καταλαβαίνω να υπαινίσσεσαι το πρώτο. Μπορείς να δώσεις κάποιο λινκ γιατί με ενδιαφέρει;

    surfmadpig

    November 5, 2010 at 4:02 am

    • @ Surfmadpig
      α) γεγονότα
      Αρχικά, ο Μπουτάρης δήλωνε ενάντιος στην “υποθαλάσσια”.
      Οι αντιδράσεις είχαν αποκτήσει αξιόλογη και αξιόμαχη δυναμική χάρη στους “Πολίτες κατά της Υποθαλάσσιας”, τους “Πειρατές της Παραλιακής κ.α.
      Ο Μπουτάρης εμφανιζόταν να συμπλέει μαζί τους (επιχειρώντας να τους προσεταιριστεί) αλλά όταν ανέβηκε (θορυβημένος και ανήσυχος μη χαλάσει η δουλειά -του Μπόμπολα-) ο Σουφλιάς για να κατευνάσει τις αντιδράσεις ο κυρ Γιάννης …πείστηκε από το Σουφλιά (στο Ηλέκτρα Παλάς).
      Και στο Δημοτ. Συμβούλιο, η Πρωτοβουλία δε στήριξε τη διενέργεια δημοψηφίσματος για την υποθαλάσσια κάνοντας (ακόμη μία) …κωλοτούμπα.*

      β)*σχόλιο
      Επειδή μάλλον στις πραγματικές προθέσεις της Πρωτοβουλίας δε συμπεριλαμβάνονται οι “συγκρούσεις με τα ισχυρά συμφέροντα” -αυτές είναι για το θεαθήναι και για αντιπολιτευτική ή προεκλογική χρήση/κατανάλωση.

      Βλαδίμηρος

      November 5, 2010 at 9:06 am

    • http://thessakrita.wordpress.com/2006/11/01/syn_subsea/

      Από εκείνητην εποχή. Δυστυχώς η εφημερίδα εκείνη την εποχή δεν είχε site ενώ ο Αγγελιοφόρο το άλλαξε 2 φορές μη κρατώντας τα παλιά.

      argos

      November 5, 2010 at 9:12 am


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: