Frappelections

για να βγεί το άχτι για τις πάντα αλλοπρόσαλλες εκλογές και την πολιτική.META

Τρεις Ιστορίες αποχής

with 4 comments

Όλοι κάνουν αποτίμηση του εκλογικού αποτελέσματος. Όλοι προσπαθούν να εξηγήσουν την αποχή.

Εγώ δεν θα προσπαθήσω να το κάνω. Θα αφήσω να εξηγήσετε εσείς πρώτα την συμμετοχή.

Ιστορία πρώτη

Φίλος δήλωνε ενυπόγραφα :

Αποχή με την απόχη μου. Γι’ αυτό σε λέω, καρντάση: Ας βγει όποιος θέλει. Ούτως ή άλλως δωρεάν wifi υπόσχονται όλοι!

Την Κυριακή τον συναντάω για καφέ.

“Άσε και στο ΚΤΕΛ ήταν χάλια”

‘Ποιο ΚΤΕΛ ρε;”

“Το ΚΤΕΛ για το χωριό”

“Τι έκανες πρωί πρωί στο χωριό;”

“Πήγα ψήφισα”

“Μα καλά δεν είπες δεν θα πας;”

“Ε, να. Έλειπε η γυναίκα, είχε πάει στα μέρη της για να ψηφίσει τον πατέρα της και ξύπνησα και πρωί και δεν είχα τι να κάνω…”

“Τι ψήφισες;”

“χχχχ”

“Α, αυτό που είχες πει ότι θα ψήφιζες αν πήγαινες”

“Ναι, και να δεις που είχα και συγγενή που κατέβαινε μαζί τους. Καλά που μου το είπε ο πατέρας μου και τον σταύρωσα”

 

Ιστορία δεύτερη.

Φίλος για καφέ την Κυριακή.

“Άσε ρε, πολύ αποχή”

“Ναι, χαμός γίνεται”

“Να φανταστείς ούτε η γυναίκα μου πήγε να ψηφίσει στο χωριό της”

“Γιατί ρε;”

“Να είπε ότι αφού θα υπάρξει και 2η Κυριακή θα πάει την άλλη βδομάδα για να το συνδυάσει με ένα μνημόσυνο που έχει”

“….”

 

Ιστορία τρίτη

Δευτέρα πρωί. Ανοίγω την πόρτα μπαίνω στο ταξί.

“Πυλαία”

“οκ” μου απαντάει το 50χρονος οδηγός.

Πέντε λεπτά αργότερα με ρωτάει.

“Ποιός βγήκε Θεσσαλονίκη;”

Τον κοιτάω και σκέφτομαι, ο άνθρωπος θα ψηφίζει αλλού και δεν το πρόσεξε

“Πάμε για δεύτερη Κυριακή, Γκιουλέκας με Μπουτάρη” του απαντάω.

“Α. Με ποιούς κατέβαιναν;”

Είπα να μη δείξω την έκπληξή μου. Του εξήγησα.

“Α, γιατί εμένα δεν με νοιάζει. Ποιον να ψηφίσω; Μας κοροϊδεύουν όλοι”

“Εγώ ψηφίζω σε ένα χωριό στην Πιερία” συνέχισε απτόητος.

“Όλοι ίδιοι είναι. Εγώ ψήφισα τελευταία στιγμή. Έξι η ώρα γύρισα από το κυνήγι και πήγα και ψήφισα. Ίσα που πρόλαβα”

“Μα γιατί πήγες; Αφού όλοι ίδιοι είναι”

“Ε, να ένας μπάρμπας μου κατέβαινε και ξέρεις τώρα πως είναι στα χωριά…”

Ξέρω….

Written by argos

November 9, 2010 at 3:50 pm

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Αγαπητέ μίστερ Αργος.
    This means war.
    Και για να εξηγούμαστε: Ο τύπος με την αποχή και την απόχη ημουν εγώ. Αλλά ακόμη κι όταν έγραφα εκείνο το κειμενάκι ήξερα ότι θα παω να ψηφίσω. Απλώς στο κειμενάκι εκείνο ανέλυα μια κουλουβάχατη κατάσταση η οποία ήμουν σίγουρος ότι θα οδηγούσε πολύ κόσμο στην αποχή.
    Δεν θεωρώ “εγκλημα” την αποχή. Ούτε κι έχει ένα μόνο πρόσωπο. Υπάρχουν πολλών ειδών αποχές.
    Ομοίως, παρότι έχουν γίνει αγώνες και έχει χυθεί αίμα για το δικαίωμα στην ψήφο, δεν θεωρώ την ψήφο πάρα πολύ σημαντική. Κι εξηγώ: είναι τόσο άθλιο και υπογείως φασίζον το πολίτευμά μας που έχουν μια -σαρτρική θα έλεγε κανείς- ψευδαίσθηση ελεύθερης επιλογής και δημοκρατίας.
    Καταλήγοντας, να πω ότι θεωρώ την ψήφο το ελάχιστο κομμάτι πολιτικής δραστηριοποιησης που οφείλουμε να δείχνουμε. Και ναι πήγα στο χωριό για να ψηφίσω ΑΝΤΑΡΣΥΑ.
    Ελπίζω επίσης κάποια στιγμή αυτούς τους συγγενείς μου να τους γνωρίσω.

    panwsk

    November 9, 2010 at 4:19 pm

    • Δεν έχει σημασία αν είσαι εσύ. Δεν έχει σημασία ποιος το είπε.
      Αυτό ακριβώς προσπαθώ να δείξω με 3 ιστορίες που γυρνάνε γύρω από την αποχή αλλά δεν είναι αποχή
      βαρέθηκα να διαβάζω μαλακισμένες αναλύσεις. Η σωστή ανάγνωση του κειμένου αυτού κρύβεται σ’ αυτό που λες :

      Δεν θεωρώ “εγκλημα” την αποχή. Ούτε κι έχει ένα μόνο πρόσωπο. Υπάρχουν πολλών ειδών αποχές

      Είναι γνωστό όμως ότι τα γράφεις πολύ καλύτερα από μένα. Εγώ πάντα φλυαρώ 🙂

      argos

      November 9, 2010 at 4:23 pm

      • οκ. this means peace.

        υγ. κανόνισε να πιούμε τσίπουρα, διότι από πέμπτη έρχεται κι ο Σαλαδίνος με αφορμή τις εκλγογές.

        panwsk

        November 9, 2010 at 4:26 pm

  2. […] σοβαρά ότι δεν υπάρχει νομιμοποίηση. Η αποχή έχει πολλά ποδάρια. Και θα συμφωνήσω ότι τα μεγάλα ποσοστά αποχής σε […]


Leave a Reply

