Frappelections

για να βγεί το άχτι για τις πάντα αλλοπρόσαλλες εκλογές και την πολιτική.META

Οι ΕΛ στην εξουσία

with 4 comments

Μπορεί να μην είχαμε Χρυσή Αυγή στο debate, μπορεί ο Ναΐτης ιππότης να έδωσε τον καλύτερο εαυτό του, όμως είχαμε μια νέα είσοδο στα charts όπως λένε και οι μουσικοί παραγωγοί. Θα μπορούσε να είναι αστείες αν δεν ήταν τόσο σοβαρά άρρωστες οι θέσεις του Κουρριανίδη στο debate.

Ήταν ο πρώτος που εξέφρασε την δυσφορία του για την απουσία της Χρυσής Αυγής. Είχε το δικαίωμα να το κάνει αλλά ήταν ο μόνος που του έλειψε. Αυτό κάτι λέει

Ήταν ο μόνος που ανακάλυψε τον Σόρος μέσα στα κρυφά σχέδια του Δημάρχου και πραγματικά απόρησα πως και δεν σύνδεσε τον Μπουτάρη και με την λέσχη Μπίλντεμπεργκ. Η ανάμειξη του ιδρύματος του Σόρος μέσω φιλανθρωπιών στην Θεσσαλονίκη, δεν είναι κρυφή, αλλά είμαι περίεργος αν ο Κουριαννίδης ξέρει τις απόψεις για το Μακεδονικό, των επικεφαλής όλων των φιλανθρωπικών οργανώσεων που δραστηριοποιούνται στην πόλη.

Το καλύτερο όμως το άφησε για το τέλος. Ο Κουριαννίδης προτείνει, προκειμένου να σωθεί η δουλειά των Ελλήνων, έναν εξτρά φόρο στους νόμιμους μετανάστες που ζουν και εργάζονται στην πόλη. Φόρο που θα πρέπει να πληρώνει ο εργοδότης, γιατί λέει ο μετανάστης κάνει χρήση των υπηρεσιών που προσφέρει η πόλη σ αυτόν. Αυτά όμως κ. Κουριαννίδη μου τα πληρώνει ο άνθρωπος μέσω δημοτικών φόρων που πληρώνει στον λογαριασμό της ΔΕΗ και μέσω φόρων που πληρώνει στην εφορία, αφού είναι νόμιμα εργαζόμενος. Καταλαβαίνεις βέβαια ότι έχεις ξεφύγει προς την πλευρά του απόντα υποψήφιου δήμαρχου, ε;

Written by argos

May 9, 2014 at 4:29 pm

4 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Πέραν τῶν γενικῶν ἀφορισμῶν τῶν χαβαλετζήδων τοῦ frappelections, θὰ μποροῦσε ἄραγε ὁ συντάκτης τοῦ ἄρθρου νὰ δώσει μιὰ πειστικὴ ἀπάντηση στὶς προτάσεις μας; Διότι δὲν εἴπαμε ὅτι ὁ μετανάστης δὲν πληρώνει δημοτικὰ τέλη (ἂν καὶ αὐτὸ ἀκόμη εἶναι συζητήσιμο, ἂν διαμένει σὲ μὴ ἠλεκτροδοτούμενα ἀκίνητα ἐπιτηδείων), ἀλλὰ ὅτι χρησιμοποιεῖ τὴν ὐποδομὴ μιᾶς χώρας ποὺ κάποιοι ἔκτισαν γιὰ νὰ ζοῦν στὴ γῆ τους ἔχοντας ἐξασφαλισμένο τὸ δικαίωμα στὴν ἐργασία καὶ στοιχειωδῶς ἀνθρώπινες συνθῆκες διαβίωσης. Ὁ μετανάστης (τῆς 1ης γενεᾶς τουλάχιστον) τὰ βρίσκει ἕτοιμα. Γιατί νὰ μὴν ἐπιβαρύνεται αὐτὸς ποὺ τὸν χρησιμοποιεῖ ὡς «φθηνότερο» καὶ σὲ βάρος τῶν Ἑλλήνων ἐργαζομένων, μὲ ἕνα εἰδικὸ τέλος;
    Ἐπίσης, γιὰ τὸν Σόρος εἶναι γελοῖο νὰ συζητοῦμε γιὰ τὶς θέσεις του γιὰ τὸ Σκοπιανό, ἀλλὰ καὶ γιὰ τὴ γενικότερη ἀποδομητικὴ δράση τοῦ «Ἱδρύματός» του. Μόνο ὁ Μπουτάρης φαίνεται πὼς δὲν τὰ ξέρει καὶ ἴσως καὶ ὁ συντάκτης.
    Τέλος, δὲ λέμε ὅτι οἱ ΝΟΜΙΜΟΙ μουσουλμάνοι μετανάστες ἢ ντόπιοι μουσουλμάνοι Ἕλληνες δὲν πρέπει νὰ ἔχουν τὸν τόπο λατρείας τους. Ἀλλὰ πρέπει νὰ τὸν φτιάξουν μόνοι τους, μὲ χρήματά τους, κατὰ τὶς προβλεπόμενες διαδικασίες, ὅπως συμβαίνει μὲ ὅλα τὰ ἄλλα θρησκεύματα στὴ χώρα μας καὶ σὲ ὅλη τὴν Εὐρώπη. Δὲν εἶναι δυνατόν, οὔτε νὰ τὸ πληρώσουν ὅλοι οἱ ὑπόλοιποι Ἕλληνες, οὔτε νὰ τοὺς παραχωροῦνται δημόσια κτήρια. Παρεμπιπτόντως, αὐτὸ ποὺ δὲν μὲ ἄφησαν νὰ πῶ διακόπτοντάς με, ἦταν νὰ τονίσω τὸν ἐπικίνδυνο ρόλο τοῦ Μπουτάρη, ὁ ὁποῖος ἐν τῇ ἀγνοίᾳ του σὲ βασικὰ θέματα ἐξωτερικῆς πολιτικῆς καὶ δέσμιος τῶν ἰδεοληψιῶν του, κάλεσε τὸν … μουφτῆ Κομοτηνῆς (ἕναν ἄνθρωπο δλδ ποὺ δὲν ἔχει καμμία θεσμικὴ ὴ χωρικὴ ἁρμοδιότητα) νὰ γνωμοδοτήσει γιὰ τὴ χρήση τοῦ παλαιοῦ Ἀρχαιολογικοῦ Μουσείου Θεσσαλονίκης ὡς τζαμί! Αὐτὸ ἀντιβαίνει στὴ συνθήκη τῆς Λωζάνης καὶ δημιουργεῖ ἐπικίνδυνο προηγούμενο. Αὐτὰ ἤθελα νὰ πῶ, ἀλλὰ ὁ «ἀντάρτης» (πόλεων;) κ. Κούτρας εἶναι προφανὲς πῶς ἀντιλαμβάνεται τὸν διάλογο. Ἂς τινάξουν ἀπὸ πάνω τους ἐκεῖ στὴν ΑΝΤΑΡΣΙΑ τὶς στάχτες τῆς ΜΑΡΦΙΝ καὶ μετὰ ἴσως μπορέσουν νὰ καταλάβουν τὶς δημοκρατικὲς διαδικασίες.
    Ὅσο γιὰ τὴν ἀνάπτυξη τοῦ ναζιστικοῦ ἐθνικισμοῦ στὴν πατρίδα μας, ποὺ προσβάλλει ὅλους μας (εἰδικὰ ὅσους ἐκφράζουν ἕναν πατριωτικὸ καὶ ἁγνὸ ἐθνικιστικὸ λόγο), ἐπιμένω ὅτι πράγματι οἱ ἀποκλεισμοὶ ἐξέθρεψαν τέτοια φαινόμενα. Ἂν δινόταν ἡ εὐκαιρία νὰ ἀντιπαρατεθοῦν οἱ κάθε μορφῆς Μπούκουρες κ.λπ. σὲ καιροὺς κοινωνικῆς «ὁμαλότητας», μὲ τοὺς ἰδεολογικούς τους ἀντιπάλους, θὰ φαινόταν καὶ ἡ ἔνδεια ἐπιχειρημάτων καὶ πολιτικοῦ λόγου. Τώρα εἶναι ἀργά…

    • Κατ’ αρχήν να σας ευχαριστήσω για την απάντηση και να σας ζητήσω συγνώμη για την καθυστέρηση στην επικύρωσή της, αλλά ήμουν εκτός υπολογιστή από το πρωί.
      Στην ουσία τώρα. Υπάρχει κάποιο μέρος του κόσμου στο οποίο οι νόμιμα εργαζόμενοι μετανάστες πληρώνουν εξτρά φόρο για να είναι μετανάστες; Όντας μετανάστης (νέο μετανάστης) πρώτης λοιπόν γενιάς στην Γερμανία, σας ενημερώνω ότι όχι μόνο δεν πληρώνω φόρο εξτρά, αλλά σε περίπτωση που βρεθώ χωρίς δουλειά και πόρους, δικαιούμαι επιδόματα κοινωνικής πρόνοιας, ακόμα και αν δεν έχουν συνεισφέρει οι γονείς μου στην υποδομή της χώρας αυτής. Η θέση που εκφράζεται δημιουργεί διακρίσεις και, χωρίς να είμαι νομικός, εικάζω ότι είναι και αντισυνταγματική. Αν οι νόμιμοι μετανάστες διαμένουν σε μη ηλεκτροδοτούμενα ακίνητα επιτηδείων είναι θέμα των αρμόδιων υπηρεσιών του κράτους να λύσουν το πρόβλημα και να τιμωρήσουν τους επιτήδειους. Επίσης είναι δουλειά των υπηρεσιών του κράτους να ελέγξει αν ο εργοδότης πληρώνει τους μετανάστες λιγότερο απ ότι προβλέπεται. Νομίζω ότι ακόμα και ο κ. Κούτρας θα επικροτούσε ένα μέτρο του τύπου “Ο Δήμος ελέγχει αν οι νόμιμα εργαζόμενοι μετανάστες λαμβάνουν τον ίδιο μισθό που λαμβάνει και ο νόμιμα εργαζόμενος έλληνας”
      Το μέτρο που προτείνεται, ακόμα και συνταγματικό να ήταν, ακόμα και αν δεν δημιουργούσε διακρίσεις, πάλι θα είχε ένα πρόβλημα σήμερα. Δεν θα μπορούσε να δώσει, σύμφωνα με την λογική σας, θέσεις σε 1,5 εκατομμύριο περίπου άνεργους Έλληνες , ή λέτε ότι έχουμε 1,5 εκατομμύριο νόμιμα εργαζόμενους μετανάστες στην Ελλάδα;
      Ο Σόρος είναι επιχειρηματίας και κάθε κίνηση που κάνει την κάνει για να κερδίσει λεφτά. Οι επιχειρηματίες τύπου Σόρος δεν έχουν καμία άλλη ιδεολογία. Εάν υπάρχει αποδομητική δράση του ιδρύματος Σόρος, ενάντια στα εθνικά μας συμφέροντα, αυτό είναι δουλειά του Υπουργείου Εξωτερικών και της εκάστοτε κυβέρνησης να το αντιμετωπίσει και όχι του δημάρχου. Εκτός βέβαια και αν θεωρείται την κυβέρνηση του Σαμαρά αριστερή/αντεθνική.
      Για τα τζαμιά δεν είπα απολύτως τίποτα, αλλά καλά κάνετε και το θίγετε.
      Συμφωνώ απόλυτα με την θέση σας όπου θέλει “…Ἀλλὰ πρέπει νὰ τὸν φτιάξουν μόνοι τους, μὲ χρήματά τους, κατὰ τὶς προβλεπόμενες διαδικασίες, ὅπως συμβαίνει μὲ ὅλα τὰ ἄλλα θρησκεύματα στὴ χώρα μας καὶ σὲ ὅλη τὴν Εὐρώπη. Δὲν εἶναι δυνατόν, οὔτε νὰ τὸ πληρώσουν ὅλοι οἱ ὑπόλοιποι Ἕλληνες, οὔτε νὰ τοὺς παραχωροῦνται δημόσια κτήρια…” Αυτό σημαίνει ότι είστε και υπέρ του διαχωρισμού κράτους εκκλησίας (ορθόδοξης εν προκειμένω) μια και οι νόμιμα εργαζόμενοι πολίτες στην Ελλάδα (ακόμα και μουσουλμάνοι αλλά γενικά και άλλων θρησκειών) πληρώνουν τους μισθούς των ορθόδοξων παπάδων. Επίσης από το ίδιο συνάγω ότι είστε επίσης κατά της παλιάς θέσης της Μητρόπολης Θεσσαλονίκης που ήθελε την Ροτόντα να αποδοθεί ως ναός. Και υποθέτω ότι αφού είστε υπέρ της ανέγερσης τζαμιού στην πόλη, εφόσον βρεθεί το οικόπεδο, δεν έχετε αντίρρηση να το σηκώσουν όπου θέλουν μαζί με μιναρέ, ε;
      Σε ότι αφορά την Χρυσή Αυγή κ. Κουριαννίδη, θεωρώ ότι την τελευταία φορά που δόθηκε η ευκαιρία να προβληθούν οι θέσεις των Ναζιστών, ο κόσμος θρήνησε περίπου 85 εκατομμύρια νεκρούς. Αυτή την στιγμή, ολόκληρο το κόμμα της ΧΑ ελέγχεται από την δικαισύνη ως εγκληματική οργάνωση. Ο αυριανός δήμαρχος Θεσσαλονίκης, όποιος και να είναι, δεν επιτρέπται να συνδιαλέγεται σε πολιτικό επίπεδο, δίνοντας εσφαλμένες εντυπώσεις, με οποιοδήποτε από τα μέλη της. Κατ εμέ δεν θα έπρεπε να συνδιαλλέγεται ποτέ με κανέναν Ναζιστή, ιδίως στην πόλη που είδε περίπου 50.000 πολίτες της να εξολοθρεύονται στο Άουσβιτς

      Θωμάς Τζήρος (Argos)

      argos

      May 10, 2014 at 7:41 pm

  2. Ἀγαπητέ κύριε Τζῆρε,
    Εὐχαριστῶ γιὰ τὴν ἀπάντησή σας. Ζητῶ συγγνώμη γιὰ τὴ χρήση τοῦ ὅρου «χαβαλετζῆδες», ποὺ σὲ καμμία περίπτωση δὲν τὸ ἔκανα γιὰ νὰ σᾶς προσβάλω, ὅπως μοῦ τόνισε κάποιος φίλος, καὶ χαίρομαι ποὺ τὸ ἀντιπαρήλθατε.
    Ἐπὶ τῆς οὐσίας τῶν ἐπισημάνσεών σας:
    1. Τὸ ὅτι (ἴσως) πουθενὰ στὸν κόσμο δὲν ὑπάρχει θεσμοθετημένο ἀνάλογο δημοτικὸ τέλος ὅπως αὐτὸ ποὺ προτείνουμε, δὲν σημαίνει ὅτι δὲν πρέπει νὰ τὸ εἰσηγηθοῦμε ἐμεῖς ἢ νὰ μὴν πιστεύουμε στὴν ἀναγκαιότητα ἐφαρμογῆς του. Γιὰ τὴ συνταγματικότητά του πράγματι ἄλλοι θὰ ἀποφασίσουν, ἀλλὰ θεωρῶ ὅτι, ἀκριβῶς ἐπειδὴ δὲν ἔχει κανένα ρατσιστικὸ ἐφαλτήριο καὶ ἁπλῶς ἀποτελεῖ μία στοιχειώδη προσπάθεια τῆς δημοτικῆς ἀρχῆς νὰ προστατεύσει τὸ δικαίωμα στὴν ἐργασία τῶν Ἑλλήνων, προσθετικὰ ἂν θέλετε στὴν ὅποια κρατικὴ πρόνοια ἢ μέριμνα, δὲν τίθεται θέμα συνταγματικότητας καὶ χρειάζεται μία ἁπλῆ ἀπόφαση τοῦ δημοτικοῦ συμβουλίου γιὰ τὴν ἐφαρμογή του.
    2. Ἂς μὴ συγκρίνουμε τὸ τί κάνει ἡ Γερμανία σὲ σχέση μὲ τὴν Ἑλλάδα. Καὶ τὶς οἰκονομίες καὶ τὸ κράτος πρόνοιας τῶν δύο χωρῶν τὰ χωρίζει ἄβυσσος. Ἐπίσης, ἡ Γερμανία προσκαλεῖ στὸ ἔδαφός της ἐργατικὸ δυναμικό, ἐνῷ ἡ πατρίδα μας αἱμορραγεῖ λόγῳ ἔλλειψης θέσεων ἐργασίας.
    3. Περὶ τὸν Σόρος καλύτερα νὰ μὴ τὸ συζητήσουμε, ἀφοῦ θεωρῶ ὅτι δὲν θὰ βροῦμε πεδίο σύμπτωσης ἀπόψεων. Ἐγὼ τὸν θεωρῶ ἐγκληματία καὶ ἡ Ρωσία τὸν κυνηγᾶ μὲ ἔνταλμα σύλληψης καὶ σεῖς τὸν θεωρεῖτε ἀνθρωπιστή. Ἂς τὸ ἀφήσουμε λοιπόν ἔτσι. Τὸ ὅτι ὑπουργοὶ τῆς δωσιλογικῆς (καὶ σαφῶς ἀντεθνικῆς!) κυβέρνησης Σαμαρᾶ καὶ στελέχη τῶν ὑπὸ τροϊκανὴ ἐποπτεία τραπεζῶν δειπνοῦν μαζί του φυσικὰ δὲν τὸν καθαγιάζει. Τὸ ἀντίθετο!
    4. Ἡ δημιουργία τζαμιοῦ στὴ χώρα μας προβλέπεται ἀπὸ σχετικὰ νομοθετήματα. Νὰ θυμίσω ὅτι ἐδῶ καὶ δεκαετίες λειτουργεῖ τζαμὶ μέσα στὸ ξενοδοχεῖο ΚΑΡΑΒΕΛ τῶν Ἀθηνῶν, χωρὶς μιναρέ. Ἑπομένως ναί, οἱ νόμιμοι μετανάστες μποροῦν νὰ φτιάξουν τὸ τζαμί τους σύμφωνα μὲ τὰ ἰσχύοντα, μὲ ἔξοδά τους καὶ κατὰ τὰ προβλεπόμενα. ᾽Αρκεῖ νὰ δοῦμε πρῶτα, πόσοι καὶ ποιοὶ εἶναι αὐτοί, ἀλλὰ καὶ νὰ ἐπανεξετάσουμε ὅλες τὶς μέχρι σήμερα νομιμοποιήσεις καὶ ἑλληνοποιήσεις, λευκοὺς γάμους κ.λπ., τοὐλάχιστον σὲ ὅσα σημεῖά τους ἐμπλέκονται δημοτικὲς ὑπηρεσίες. Καὶ μία διευκρίνιση: Ἔχω περάσει πολλὰ χρόνια τῆς ζωῆς μου στὴ Θράκη. Ἔχω ἐκεῖ πολλοὺς καὶ ἀγαπημένους φίλους μουσουλμάνους. Ἔχω ἐπισκεφθεῖ μὲ σεβασμὸ τεμένη καὶ ἱεροὺς χώρους τους καὶ σέβομαι ἀπόλυτα τὸ δικαίωμά τους στὸ θρησκεύεσθαι, ἀλλὰ καὶ ἔχω ἀπόλυτη ἐξοικείωση μὲ τὸ θέαμα τζαμιῶν καὶ μιναρέδων. Ἀπ᾽ὅ,τι ἀντιλαμβάνεστε ὅλα γιὰ μένα εἶναι θέμα νομιμότητας καὶ λειτουργίας τῆς κοινωνίας καὶ ὄχι καταγωγῆς.

  3. 5. Δὲν ξέρω πῶς βγάζετε τὸ συμπέρασμα ὅτι εἶμαι ὑπὲρ τοῦ χωρισμοῦ Ἐκκλησίας – Κράτους. Πάντως, ἂν δὲν τὸ γνωρίζετε, ἐδῶ καὶ μῆνες (καὶ ὀρθῶς κατὰ τὴ γνώμη μου) καὶ οἱ ἰμάμηδες (ἱερωμένοι) τῆς Θράκης μισθοδοτοῦνται ἀπὸ τὸ κράτος.
    6. Ἡ Ροτόντα εἶναι μνημεῖο τοῦ παγκοσμίου πολιτισμοῦ καὶ θεωρῶ ὅτι ἔτσι πρέπει νὰ παραμείνει.
    7. Ὅσο γιὰ τὴ Χ.Α., ἐπιμένω σταθερὰ στὴν ἄποψή μου, γιὰ τὴν ὁποία δὲν θὰ μοῦ ἀλλάξετε γνώμη ὅ,τι καὶ νὰ μοῦ ἀντιπαραθέσετε. Θεωρῶ ὡς ὕψιστο δικαίωμα τοῦ ἀνθρώπου τὴν ἐλευθερία στὴ σκέψη καὶ στὴν ἐκφορὰ λόγου. Κανένας δὲν μπορεῖ νὰ τοῦ τὰ στερήσει, πολὺ δὲ περισσότερο ὅταν δὲν εἶναι ὁ ἴδιος δικαστὴς καὶ μάλιστα χωρὶς τὸ τεκμήριο τῆς ἀθωότητας ἢ τὸ ἀπαράδεκτο κριτήριο τῆς συλλογικῆς εὐθύνης. Ἐπιτρέψτε μου καὶ κάτι καθαρὰ προσωπικό: Ἔχω βιώσει τὸν ἀποκλεισμὸ τὸ 2002, ὅταν διεκδίκησα ξανὰ τὸν Δῆμο, καὶ μάλιστα ἀπὸ κρατικὸ κανάλι, τὴν ΕΤ3, ὅταν πραγματοποίησε ντιμπέιτ μὲ 5 ἀπὸ τοὺς 6 τότε ὑποψηφίους! Αὐτὸ δὲν μὲ ἐμπόδισε, ὅμως, νὰ βρίσκομαι πέρυσι οἰκογενειακῶς, ἐπὶ σειρὰ ἡμερῶν, ἔξω ἀπὸ τὸ κτήριο τῆς ΕΤ3 καὶ νὰ ἀρθρογραφῶ ὑπὲρ τῆς συνέχισης τῆς λειτουργίας της καὶ κατὰ τῆς πραξικοπηματικῆς ἀπόλυσης τῶν ἐργαζομένων της ἀπὸ τὴν τροϊκανὴ κυβέρνηση.
    Συγχωρῆστε μου τὸ μακροσκελὲς τῆς ἀπάντησής μου.
    Μὲ ἐκτίμηση
    Γιάννης Κουριαννίδης


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: